nightlight
nightlight

nightlight

اندر حکایت سالی که تمام می شود ...

                                                     

    سلام،

              راستش می دونم اینجور حرفها هم واسه این وبلاگ خیلی غیر عادیه هم کاملا تکراری شده؛اما خب،یه سال دیگه هم گذشت.پاییزی تر از هر سال ولی خب بالاخره این شب ستم داره ره سپار جاده ی خاطرات می شه.یه روز دیگه میاد، با طلوعی از جنس بهار،نیمروزی چون تابستان که داغ تلخ غروب پاییز رو تو سینه داره و در انتها شبی به زیبایی زمستان.کاش این روزمون شیرین تر از دیروزمون باشه.به هر حال منم مثه اون هزاران آدم دیگه یی که تو وبلاگشون سال نو رو تبریک گفتن باید تبریک بگم  چاره ی دیگه یی ندارم.دوستای گلم.بابت همه چیز ممنونم. حضورتون تو نور شب کافی بود.نظراتتون آذینش کرد و حالا نیم سال گذشت با همراهی جاودانه ترین دوستای جهان.سال خوبی داشته باشین.

                                                                                امضا: خودم

     

     

     

    پ ن : من آن زمان ها چقدر مودب بوده ام ...

     

    پ ن : هنوز خیلی ها فکر می کنند من چقدر مودب ام ...

     

    پ ن : آدمها گاهی اشتباه می کنند ...

     

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 اسفند 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام عرض میکنم خدمت شما دوستان عزیزم ...
ساعاتی بیشتر به لحظه ی تحویل سال نو باقی نمونده
من از طرف خودم فرارسیدن این نوروز باستانی رو خدمت شما دوست عزیز تبریک میگم ، امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده های محترمتون باشه.
آرزو میکنم سال نو سال خوبی باشه هم برای شما و هم برای ما و دقایق و لحظات خوبی رو با هم و در کنارهم داشته باشیم عید بر شما مبارک
مدیریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر

آرام تر از خواب درختان دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.skybloue84.blogsky.com

سلام .خوبی ناشناس
سال نو شما مبارک
من آپم دوست داشتی بیاااااااااااااااا

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 23 فروردین 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
خوبی ناشناس؟پارسال ناشناس بودی اما امسال غریبه شدی....چرا به من سر نمی زنی؟امیدوارم مشکلی پیش نیومده باشه
دلت شاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد