nightlight
nightlight

nightlight

‌‌‌‌‌‌



دخترک موفرفری

لابلای خاطره‌ی محو انارهای دانه شده

بوی باغچه باران خورده‌ی پشت دیوار ...


نه،

دخترک موفرفری

پابه‌پای صدای پنکه‌ی سقفی، صدای زنگوله‌ی گله‌های دور

صدای ایل، بوی شیر بز، طعم یک تکه بیسکوییت خیس‌خورده گوشه‌ی دهان


نه، انگار که نه

انگار که لابلای هیچ‌چیز نبود.

انگار که پابه‌پای هیچ‌کس محو نشد.


دخترک موفرفری

دخترک موفرفری


تمام شد.


زلف بر باد مده ...






نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

ای داد آقا
ممنون برای یادآوری

مرجان چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
اسم منم مرجانه. خوشحال شدم یکی به اسم مرجان یه وبلاگ به این قشنگی ساخته چون اونی به من میگفت عاشقمه الان بم نامردی کرده و عمرا از این کارا بلد نیست که واسم شعر بگه یا وبلاگ بسازه. اغلب مواقع هم سرش با دوست دختراش تو فیس بوک گرمه. ازش خیلی نا امید شدم. عشق رو فقط تو هوس می بینه. واقعا خوشبحال این مرجانی که شما عاشقش شدید. چون به نظرم این روزا عشق پاک مورده. من 5 ساله الان به پای این اقا نشستم ولی هنوزم میگه 5 سال دیگه میاد خواستگاریم. البته من اصلا بعید میدونم بیاد.

:)
ای داد بیداد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد